Klachtenregeling

Enthousiaste en tevreden cliƫnten zijn de kroon op ons werk en onze beste ambassadeurs. We doen er alles aan om dat te bereiken. Mocht er onverhoopt iets niet naar tevredenheid zijn verlopen, dan horen wij dat graag van u. Heeft u een klacht over onze medewerkers, onze dienstverlening of wat voor aspect van ons kantoor dan ook? Dan nodigen wij u nadrukkelijk uit dit met ons te delen. Zodat we met elkaar naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Misschien lossen we het samen al op

Klachten of misverstanden zijn soms met een goed gesprek al op te lossen. Dus heeft u een klacht, bel ons dan op 010 43 60 733 en vraag naar Maud de Bruijn of Marion van den Brekel, onze klachtenfunctionarissen. Dan kijken we of we er samen uit kunnen komen.

Formele schriftelijke klachtenprocedure

Komen we er samen niet uit of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Onze klachtenfunctionaris neemt uw klacht vervolgens in behandeling. Hier vindt u de klachtenregeling.

Next Post Previous Post